mandag den 21. maj 2012

Update 21-5


Ja, jeg ved det. Jeg har ikke skrevet i noget tid. Jeg er så frygtelig ked af det! Men jeg har måske også en god grund til det? Jeg har siden torsdag været på en ”ferie” i Nordjylland, på en campingplads, hvor der intet internet var! Det var godt nok ikke niiice! Jeg fik et Wildcard til Tivoli (gratis entré og turbånd) i adventsgave. Dette her Wildcard dur også i Fårup Sommerland, hvor man kan få gratis indgang.
Så vi tog en tur til Fårup Campingplads, der ligger 10 minutter (et skud i tågen) på gåben fra Sommerlandet. Vi havde lejet en luksus hytte, hvor der var tre ”værelser”, et køkken-alrum og et badeværelse. Fjernsyn var der også, men den boks campingpladsen har købt, var desværre gået i stykker. Jeg ved ikke om det kun var oppe i Nordjylland, men det blæste ret meget i torsdags, så vi havde ikke rigtig mulighed for andet end at sidde indenfor i vores hytte. Fredag tog vi så til forlystelsesparken og nååårjjj hvor var det hyggeligt! Der var en del fodboldhold, tyskere og helt almindelig turister – som min familie og jeg. Jeg fik prøvet så mange forlystelser at jeg sejlede rundt i sengen om aftenen. Eller jeg sejlede ikke, men det føltes sådan. Jeg er sådan en tøs der ikke tør en skid og er bange for alt! Og når jeg skriver alt, betyder det også katte, regnorme og sådanne ting! Ja, jeg er en piv-skid. Men jeg var oppe i Lynet, med min far. Det eneste jeg syntes der var ”uhyggeligt” ved turen i den var nok at den accelererede så hurtigt (0-80 km/t på 2 sekunder – ja det er pææænt hurtigt!).


Så blev det jo lørdag og vi havde besluttet at vi skulle se Skagen! Og sikke dog en hyggelig by. Jeg faldt for en striktrøje fra Monte Carlo, tror jeg butikken hedder. Det er et lækkert mande-design og så er den bare så behagelig. Men nej, den købte jeg ikke. 1200 kroner var normalprisen for striktrøjen – men der var 50 % fra. Hvor jeg dog fortryder at jeg ikke købte den!
Efter vi havde vandret rundt på gågaden, kørte vi op til Grenen og tog Sandormen helt ud. Det er nok det nordligste jeg nogensinde har været. Det lyder sikkert skørt, men ja.

Og dagen i dag har vi brugt på at køre hjem. Desværre er der lidt bøvl med nettet, så det har også været en grund til at dette indlæg ikke er kommet op tidligere. Ovenover kan I se nogle billeder som jeg (og familien) har taget.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren, det betyder meget ♥ Jeg vil svare på alle sammen :)