onsdag den 27. juli 2011

Sounds like me. Looks like me. -It is me!

Hej!

Jeg hedder Mathilde, men kald mig bare Thilda. Jeg er 13 år gammel.
Jeg har valgt at opstarte denne blog; Life According to Thilda, fordi jeg gerne vil fortælle om mit liv og mine holdninger, -som overskriften nok afslørede. Jeg håber virkelig på at få mange læsere som vil kommentere løbende på det jeg skriver og vil give mig forslag til hvordan min blog kan blive bedre. Så hvis du synes at det jeg skriver om er noget for dig (og dem du kender), så anbefal dem denne side.
Jeg skriver lige så tit jeg har tid og orker. Det i nok vil høre mest om er hvordan jeg har det, hvad jeg går og gumler på og hvad jeg tænker kunne give jer inspiration til jer blog og hverdag.

Jeg håber seriøst i kan bruge det jeg skriver om til noget!

Okay, nu til hvad jeg egentlig havde tænkt mig at skrive.


Tre hjemmesider jeg bliver inspireret af:

Kender i Etfashionfund.dk? -Hvis ikke så tjek lige hjemmesiden, hvor to unge kvinder blogger om mode og deres liv. Jeg er helt opslugt af at læse om deres hverdag.

Lauren Conrad, hende kender i da ikke? Hun er jo mega smuk og så har hun bare lige det det gnist i hendes tøjstil! Er i klar over at hun faktisk er designer? LaurenConrad.com er hendes hjemmeside. Hun skriver alt hvad der er vær at vide ned på hendes hjemmeside/blog. Faktisk er der også et forum hvor man kan skrive indlæg. På LaurenConrad.com kan man lave sine egne forum, -hvis man har et login på siden- og andre kan svare på dem. Jeg sad og gloede på hjemmesiden i timevis.

Til sidst er der Youreyeslie.com. Den er jo bare såå sej! Det er tøj med nogle sjove motiver og skrifter. Helt ærlig, tøj der er helt unikt, som man 70% sikre sig ingen af ens venner har = FANTASTISK!





Har du en hjemmeside der inspirere dig? -Skriv en kommentar.

Vi ses.
If You Can Dream It, You Can Do It!
//Mathilde

3 kommentarer:

  1. Fandt lige din blog. Den lyder da ret spændende. Men jeg må ikke få en blog for min mor! Så jeg kan ikke blive fast læser! Men jeg vil tjekke op på den, hver dag, skrive en masse kommentere og fortælle om den til mine venner! Og jeg har en hjemmeside som jeg elsker: viunge. Den er såå sej!

    SvarSlet
  2. Okay sad lige og læste mit indlæg igennem og kan godt se jeg har nogle fejl, det må i undskylde. Ehhm etfashionfund.com eller etfashionfund.dk, jeg er ikke helt sikker.

    SvarSlet
  3. Hej Thilda, jeg syndes at din blog er mega sej! Du inspirere mig virkelig!
    Jeg elsker at hver gang jeg kommer hjem fra skole kan jeg læse om dit liv:D
    Det lyder faktisk ret spændene!

    SvarSlet

Tak for kommentaren, det betyder meget ♥ Jeg vil svare på alle sammen :)