søndag den 15. april 2012

Wishes....











Revelon Lip Butter, Matas - Ipod Nano, Fona - Canon EOS 1100D, Fotobutikker - Clutch med nitter, Asos.com - Blazer, H&M - Army Jakke, Smartgirl - Convers, Stadium - Ridestøvler, Shoesandbags.dk
Jeg har lavet en fin collage af de ting, som jeg går og brænder efter! Jeg har i dag været til sjællandsmesterskaberne i DU14 - teen 2. Vi var desværre med en fejl, blevet placeret i den forkerte pulje, så vi vandt stort over de andre. Måske for stort? For da vi spillede første kamp, fik de andre kun 2 point i alt!!! Nå, hvad har I lavet i dag?
I næste weekend skal jeg til Danmarksmesterskaberne i samme række. Maryem, min holdkammerat, og jeg er blevet seetet (eller hvordan det nu staves) til første pladsen, jaaaay! Det betyder jo også at jeg ikke vil komme til at skrive fra fredag til søndag eftermiddag! :) Jeg vil på et tidspunkt i løbet af de næste ugers tid, lave et indlæg, hvor jeg vil skrive om "min volleyball historie". Hvad synes I om den idé?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren, det betyder meget ♥ Jeg vil svare på alle sammen :)