torsdag den 24. maj 2012

Smile because it's nice.


  • At kigge igennem mine gamle billeder.
  • At stå op til en dejligt vejr som dette.
  • At ligge i det grønne græs.
  • At rende rundt og kaste vand på mennesker man elsker.
  • At blive inspireret af skønne mennesker.
  • At opmuntre fremmede mennesker med et smil.
  • At spise et saftigt æble.
  • At få et opkald fra sine veninder.
  • At få nogle søde komplimenter.
  • At få nye læsere.
  • At slå til bolden i volleyball.
  • At deltage i en masse spændende konkurrencer.
  • At læse gode blogindlæg.
Disse ting er bare noget af det jeg elsker højt. Jeg har fået min inspiration fra Amandas blog. I dag har jeg virkelig også nydt dagen. Udover det tidspunkt hvor jeg, som alle andre på skolen var ude på græsplænen, fik en læder bold tyret i hovedet. Jeg havde det ikke lige så godt efter det, men det går meget bedre nu :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren, det betyder meget ♥ Jeg vil svare på alle sammen :)