lørdag den 7. juli 2012

Den sidste uge

Ja, jeg har ikke skrevet i en uge eller sådan noget!! Jeg er SÅ ked af det.. I lørdags var jeg jo til guldbryllup og det var virkelig sjovt. Jeg tog ret mange billeder og her er nogle af dem :) 




Søndag skulle jeg tidligt afsted til Køge, for at stå på en bus til Ikast. I Ikast var jeg på sommerlejr. Jeg lærte meget på turen, der varede 5 dage :) Jeg lærte blandt andet volley-teknikker og at se det smukke i alle mennesker (men det vil der komme et indlæg om det senere). Jeg har desværre ikke taget nogle billeder, fra den gode tur :) Fredag havde jeg fødselsdag. Jeg blev vækket med sang og kom ud til fødselsdags-morgenbord. Der stod da også lige to gaver (en iPod Nano i Pink og One Direction Up All Night - Cd'en). Senere tog jeg på Strøget med mine to bedste veninder og shoppede. Jeg fik købt MAAAANGE ting! Der vil komme en 'Haul' på et andet tidspunkt. Om aftenen tog vi på Jensens Bøfhus og spiste mad.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren, det betyder meget ♥ Jeg vil svare på alle sammen :)