onsdag den 1. august 2012

Favorites through July











I dag får i da lige mine favoritter. Alle favoritterne er ret nye. Jeg tror jeg vil lave sådan nogle fremover. Skriv lige hvad i synes om det her nedenunder.

  1. Lakse-lyserøde (eller hvad man vil kalde dem) shorts fra Esprit. Jeg elsker disse shorts fordi de har lidt mere længde end hvad man ellers ser. Og så fordi de har den farve, de har.
  2. Volume Million Lashes Waterproof Mascara fra L'oréal Paris. Jeg gik ind i Matas for noget tid siden og sagde at jeg ledte efter en god vandfast mascara og hun valgte denne her ud til mig. Den er virkelig god, men kan blive klumpet hvis man påfører for mange lag.
  3. Solbriller fra Glitter. Jeg købte disse på min fødselsdag. Jeg er helt vild med dem fordi det er et par sorte 'basis' solbriller, der passer mit hoved virkelig godt.
  4. Pink solbriller fra Glitter. Jeg købte disse på samme tidspunkt som de sorte. Men Marie, synes at de sorte var for kedelig, men eftersom man kunne købe 2 for 150 kroner, købte jeg også nogle med farver i.
  5. iPod Nano i pink. Jeg elsker denne musikafspiller, lidt for meget tror jeg. Jeg bruger den når jeg stor op, når jeg løber ture, når jeg går ture, når jeg ligger udenfor i solen, når jeg skal køre en tur i bilen, når jeg skal sove. Simpelthen HELE tiden. 
  6. Parfume fra Clinique (Happy in Bloom). Den dufter fantastisk. Jeg fik den af mine to bedsteveninder i fødselsdags gave, og jeg har kun brugt den de sidste to uger. 
Hvad er DINE favoritter lige nu?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren, det betyder meget ♥ Jeg vil svare på alle sammen :)