lørdag den 11. august 2012

10 Random facts

Heeeeej!
Jeg har kigget forbi man blogge, og de har næsten alle sammen skrevet 10 random facts om dem selv, og nu vil jeg være mainstream og gøre det samme! Jeg synes det er er god måde for ens læsere at finde ud af mere om én selv. Og forresten kommer jeg hjem i morgen!


  1. Jeg er en følsom pige og græder nemt.
  2. Jeg skal konfirmeres d. 26. april næste år, fordi jeg (som mange af de andre) er troende på kristendommen.
  3. Jeg kan ikke finde ud af at spare op. Jeg bruger simpelthen mine penge hele tiden.
  4. Jeg er liiiiidt for meget krudt i røven, og det har jeg hele tiden haft. 
  5. Jeg har et rundt ar ved højre tinding/øre. Jeg fik det da jeg var to år og kløede hul på en blodåre ting-ting der stak ud af min hud (ja, klamt ikke? men det var ikke meget). Jeg fik det syet med sting der gik ud af sig selv. Og jeg er jo virkelig et pige der har krudt i røven og jeg kunne ikke sidde på samme måde i lang tid, så arret var gået op under plasteret. I har sikkert også set det? På billedet ovenover kan man i hvert fald se det :-)
  6. Jeg har meget kraftige og stærke knogler, og har derfor aldrig brækket eller forstuvet noget. 
  7. Jeg har haft en knæskade og har holdt en pause for det jeg elsker mest: volleyball, i 4 måneder. Jeg havde virkelig intet at lave i den tid.
  8. Jeg er Danmarks Mester i volleyball DU14 (teen 2 - hvor man kun er to-tre spillere på banen).
  9. Jeg elsker slik - og især chokolade. Og jeg tror at jeg er gum-holic, hvis man kan kalde det det, for jeg spiser tyggegummi konstant!!
  10. Jeg elsker at tage billeder af ALT! Hvilket i nok har bemærket? Nedenunder kan I se de billeder jeg tog, da jeg var sammen med min smukke Lulu sidst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren, det betyder meget ♥ Jeg vil svare på alle sammen :)