mandag den 27. februar 2012

I min makeup pung ♥

Jeg tog i går billeder af hvad jeg har i min makeup taske, der er købt i Matas. På det tredje billede er det mine læbeprodukter, så mine hud/ansigt produkter og til sidst mine øjenprodukter. Dette er kun det jeg bruger næsten hver dag. På fredag skal jeg til skolefest og jeg glæder mig rigtig meget. Jeg skal ikke have kjole på, men bare et par leggins og en beige skjorte med et bredt sort bælte om livet. Jeg ved ikke hvordan håret skal sidde og hvad for noget makeup jeg skal have på. Men jeg skal nok tage nogle billeder til jer af hvordan jeg kommer til at se ud. Inden festen skal jeg hjem hos Sara og hygge med hende. Hvad glæder I jer til?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kommentaren, det betyder meget ♥ Jeg vil svare på alle sammen :)